gymjenny

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Jenny Wigren - 4 juni 2012 12:32

Tillbaka till bloggandet ;) Har gjort en planering för veckan som ser ut som följer


 


Ska bli så extremt skönt att komma igång med struktur och planering igen! Har en att göra lista som inte är av denna värld eftersom mitt liv vänds totalt med ny stad och nytt jobb! Positiva saker men jag lovar att det känns i kroppen och i huvudet att det är mycket att hålla koll på just nu. Så om jag har vart tacksam för träningen förrut så är det inget emot vad jag är nu! Kvällens löpass för mig själv kommer bli underbart, bara slippa tänka ett tag och bara få vara!! Blir jag och fågelkvittret (bäst för fåglarna att de är ute och kör sitt race trots att det regnar). Sen blir det till att landa i soffan och samtidigt som jag packar ska jag lyckas plugga in Body Pump nr 82 för på lördag då ska det sitta! Då kör jag mitt sista Body Pump pass på Gold's Gym, overkligt att bara skriva det!


Kommer imorgon att lägga upp min formstatus, kan erkänna att jag inte vet vad jag väger eller vad min omkrets runt magen är, med allt som hänt så har jag fått lägga fokus på enkla saker såsom sömn, mat och arbetsintervjuer ;)

Av Jenny Wigren - 4 juni 2012 07:40

Innan vi går vidare på ämnet jag faktiskt ska skriva om, vill jag bara stanna upp och bara fundera över detta med rubriker! Vet inte om ni är som mig men eftersom vi är många idag som bråkar om samma uppmärksamhet, allt från bloggrubriker till skvallerpressen så är det alltid lite kul när man lyckas få till en rubrik som fångar mångas uppmärksamhet, ungefär som när skvallerpressen skriver om kändisar och gör allt mycket större än det är! Jag hade lika gärna kunnat skriva "Jag flyttar...." och sen fortsatt med "till soffan" eller "mina böcker från en hylla till en annan" men, den här gången så var din första tanke kring rubriken rätt... Jag flyttar från Sundsvall till Enköping.


En av anledingarna till att det vart så tyst på bloggen är av denna anledning (ja du läste rätt, det finns fler "hemlisar" som ska ut i mörkret... NEJ jag är inte gravid). Nu börjar de flesta av pusselbitarna falla på plats och alla som behövde veta det, dem vet!


Jag har ca två veckor kvar i Sundsvall innan jag flyttar ner till Enköping. Och nej, jag klipper inte alla band till Sundsvall men det jag har att se fram emot efter flytten är två jobb. Jag kommer börja min resa på SATS i Uppsala och det ser jag verkligen fram emot!! För att inte döda er med all info kring mitt nya liv så börjar vi så :)


I helgen nu när jag var nere så gjorde jag dels intervjuer men även ett arbetsprov, jag fick snällt ställa mig och presentera Body Pump och tack gode gud så satt mycket av koreografin kvar så jag satte det!!!!!!!!!!!! Så sjukt glad :)


Bjuder även på lite bilder från i lördags när jag var på High School Hop i Västerås!


   

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards