gymjenny

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Jenny Wigren - 11 juni 2012 07:49

Precis överallt och det är nog inte en enda känsla som jag inte upplevt den senaste tiden, eller för den delen nu i helgen. Skjut mig (snäll nej!) va slut jag är i kroppen och i huvudet, när jag säger att jag inte vet vad det är för dag eller vilken månad vi är i just nu så är det inte ett skämt. Att jag ens vet vad jag heter är ett under.... UNDER! Sen kan jag ärligt säga att jag inte vill byta med någon, jag har på många sätt haft en underbar helg! Sen går jag såklart också runt med stor sorg eftersom jag lämnar så mycket som jag älskar, att säga hej då till vänner, medlemmar och underbara kollegor gör så ont så jag orkar inte mer, bara 5 dagar kvar nu...


Lördagens Body Pump var nog det som tillslut även dödade kroppen, det var ett underbart pass! Allt satt, vi gjorde ett kanon jobb på scenen och tillsammans med deltagarna så lyfte vi taket i gruppträningssalen x antal gånger! Så fantastiskt! Sista passet med min underbar PT klient Natallie vart ett stillasittandes sådant eftersom hon dess värre fått en infektion i kroppen, så vi tog en lunch och fika tillsammans istället, och blommorna som jag fick, oj oj! Tack älskade Natalie, de gjorde och gör mig så himla glad!


Sen har helgen bara gått på i 145 km/h jag har packat, myst med vänner och med Jon. För även om vi valt att dela på oss så har han en speceill plats i mitt hjärta och jag kommer alltid vara tacksam för det vi delat och upplevt tillsammans.


Som sagt, allt är upp och ner och någonstans i detta så finns en enorm glädje för det jag är på g att bygga upp i Enköping och Uppsala, längtar redan tillbaka till SATS!! Att kroppen däremot tackat totalt för sig och ber mig dra täcket över huvudet och ligga nerbäddad medan den återhämtar sig, ja det tar vi förhoppningsvis sen. Har inte tid att ligga sjuk i sängen nu...


Ger er här lite bilder på min helg :)   


  



Fikamys med Natalie


  

 


   

En rosa blombukett!! Så fantastiskt fin :)


PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards