gymjenny

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Jenny Wigren - 5 juni 2012 17:15

Känns helt sjukt att jag börjar närma mig mina sista klasser på Gold's Gym! Ett gym som stundtals vart mer mitt hem än den lägenhet jag för tillfället bodde i då... Men nu är det dags att ta sig vidare och uppleva nya äventyr :)


Klassen gick bra och det kändes konstigt att veta att det var sista! Nu har jag ett sista Body Pump pass kvar och två pass Body Balance, sen är det gjort! Ska bli spännande att se vart jag hamnar och vilka klasser jag får äran att ha i sommar och så småningom även i höst :) Jag vet en klass som jag redan står på, något helt nytt för mig så det ska bli spännande. Släpper det senare och närmare, börjar först v. 31 med det ;)


Nu ikväll åker jag ner till Enköping igen! Har två upplärningstillfällen i Uppsala att se fram emot, ska även hinna med att få till det med klädesförvaring hos mamma. Har inte allt för mycket vanliga kläder men jag har kommit upp i en rätt fin kvantitet av tränigskläder..... och skor OJ vad jag har skor :P Målet med sommaren - ha haft alla minst 1 gång :)


Imorgon planerar jag även att få till ett gympass på Magasinet i Enköping, börjar sakna min regelbundna gymträning nu! Ska även passa på att bli hemma i SATS gym, blir något lättare att hjälpa medlemmarna om jag själv har koll :) Bilder kommer självklart!


Kan ni förstå att detta är på riktigt? Att jag flyttar på riktigt? Jag har nog inte gjort det riktigt än... men den polletten kommer nog ramla ner! Så ja, tycker ni att allt har gått väldigt fort så är det för att ALLT även gått väldigt fort ;)


Hörs från Enköping!


PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards