gymjenny

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Jenny Wigren - 9 juli 2012 16:56

Vill ha lite upprättelse! Tränade faktiskt *ger mig själv en klapp på axeln* Body Balance 2 ggr förra veckan :) Glömmer bort den formen av träning när jag gör den hemma...! 


Så nu känns det mycket bättre :) 


 

Av Jenny Wigren - 9 juli 2012 16:21

eftersom jag inte har någon anledning till att bloggen vart så dåligt uppdaterad!! ingen alls, har egentligen ingen anledning till att träningen vart så kass förra veckan heller... Kan bara erkänna att det snurrar mer än vanligt i huvudet och det känns som jag mest bara flummar runt! 


Jag njuter av att det är juli och jag egentligen inte har några krav på mig, samtidigt som jag bara vill att augusti äntligen ska börja så jag får jobba och känna mig duglig igen. Att inte göra någonting är verkligne inte en av mina starka sidor, jag erkänner det!


Förra veckan slutade med 2 pass, det vart ett Body Pump i Strägnäs och det är från det passet jag bjuder på dessa läckra bilder. Var den där lilla detaljen med att komma ihåg att ta kort innan jag svettas! Men som ni ser är det riktigt kvavt och svetten bara sprutar!


 


Sexigt med svett eller hur var det nu!

   


Andra passet vart ett löpass igår och gudarna ska veta att hade jag inte gjort det frivilligt så hade mamma tvingat ut mig. Jag utan träning är ingen vacker syn och det märks både i kroppen och i psyket att det vart mindre träning nu ett tag. Märks även att jag ätit annat och mer än jag brukar... Längtar till augusti, då tänker jag ta itu med allt igen, nu ska jag försöka njuta av att allt inte måste va perfekt och att kroppen kan få någon form av semester! 


Imorse var jag även på gymmet igen, både jag och träningspartnern fuskade förra veckan så det var bara att ta sig i kragen och kliva upp i tid innan jag skulle jobba. Gick bra trots den tryckande värmen, passet vart som följer:


Bröst + Rygg:

* Bänkpress - 4 set

* Flyes i kabel - 3 set

* Bröstpress m hantel, lutande bänk - 3 set

* Rodd, smalt - 3 set

* Räckhäv i smithmaskin - 4 set

* Latsdrag m rep i kabel + Högrodd/Baksida axel m rep - 3 set

* Baksida axel i maskin - 3 set


Som sagt ett väldigt skönt pass och denna vecka mina älskade läsare och vänner, så kommer jag uppdatera bloggen och gudarna ska veta - jag ska även träna! Annars kommer min älskade mor kasta ut mig, finns en gräns hur mkt hon kan stå ut med ;) 

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards