gymjenny

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Jenny Wigren - 1 juli 2012 19:51

Har ni upplevt ett riktigt "I love my self moment!!"? Ett ögonblick eller en stund när du är riktigt nöjd med det du lyckats med eller presterat?! Hoppas det om inte annat :) 


Jag hade ett sånt tillfälle idag och jag bjuder på om ni anser att det är drygt eller jobbigt självälskande. Men jag tycker det bara är bra att tycka om sig själv! Och att kunna beröma sig själv när man gör något riktigt bra! Jag kallar dessa ögonblick eller stunder för "I love my self moment" och ett sådant hade jag tidigare idag! Vart till och med tvungen att göra en liten hopp-spark i lyften av glädje!! Idag körde jag mitt första egna pass på Hälsoskaparna... ja just, kanske ska berätta mer om det också... tar det imorn ;) 


Ni kommer om inte annat få höra MYCKET om Hälsoskaparna i Strägnäs och Mariefred!! Men vi börjar med att jag idag körde mitt egna premiär pass där och det vart Body Pump! Som alltid är jag nervös innan... kommer jag komma ihåg koreografin? Kommer jag få black out? Kommer de tycka om min stil och mig som instruktör? Kommer jag få igång ljud och musik? Kommer det ens komma några deltagare? osv osv... Så när jag efter 55 min har levererat ett pass utan en enda miss, lyckats bjuda på mig själv och kunna coacha mina deltagare igenom ett pass så de kunnat ge allt OCH dessutom efter passet får en massa beröm!! Ja då tycker jag riktigt mycket om mig själv, och ja då tycker jag att jag förtjänar en klapp på axeln, en kram och en puss för att jag gjort ett bra jobb!! 


Nu kanske jag inte ser så där extremt glad ut som jag var direkt efter passet men så här såg jag ut i alla fall.... jag måste börja ta kort INNAN jag blir svettig ;) 


   


Gillar verkligen detta linne från Nike!! Så läckert med tyget på ryggen :)


Veckans träning vart som följer:


Måndag: Löpintervall + mage

Tisdag: Gym - bröst och rygg

Onsdag: Gym - armar och axlar

Torsdag: Vila

Fredag: Vila

Lördag: Functionell Moves

Söndag: Body Pump



PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards