gymjenny

Direktlänk till inlägg 25 september 2014

Jag inser att de flesta...

Av Jenny Wigren - 25 september 2014 10:47

I min situation för tillfället tittar upp saker såsom barnvagn, spjälsäng och skötbord - och det gör jag med, sen inser jag vilken djungel det är och tröttnar rätt fort..! Här är jag oerhört tacksam över mina fina vänner i Sverige som hjälper mig och även låter mig ta över deras, nu när de fått sina älskade bebisar redan, en av fördelarna med att va en av de sista bland sina vänner att bli med bebis!

Jag däremot inser att jag för första gången på flera år kan inreda en lägenhet precis såsom jag vill!! Vilket då resulterade i en poledance stång - lycka! Jag älskade att dansa poledance i Sundsvall och inser att om jag nu vill hålla liv i denna fantastiska träningsform får göra det på egen hand, hemma!! Sagt å gjort, stången är numera i lägenheten... i än så länge, för många delar men jag hoppas att det löser sig inom kort!

Jag har dessutom införskaffat första gosedjuret till mitt lilla virus - ett förkylningsvirus!! Fick tipset av en vän i lördags om att coolstuff.se sålda förstorade microorganismer - helt fantastiskt!! Så nu har viruset sitt första gosedjur väntandes! Även här inser jag att mitt val av första gosedjuret inte är som alla andras... skulle väl tro att en nallebjörn toppar listan :)

I övrigt rullar livet på... (mitt försök att låta normal) träningen dödar mig snart men om förhoppningsvis bara 2 veckor så är mina antal träningstimmar som gruppträningsinstruktör minimerade rejält! Känns väldigt bra! Så jag kan lägga mer tid på den träningen som känns bra för kroppen - löpning, styrketräning och poledance ;)

Jag har även fått en jätte fin förfrågan som jag verkligen ser fram emot!! Eftersom jag inte riktigt vet vad det innebär (ja jag har redan tackat ja, förvånade?) så återkommer jag, när jag kan ge er mer information!

Mitt sockersug har helt klart försvunnit nu! Så skönt, jag kan känna behovet av att få i mig snabb energi men mina tankar går inte längre till en godispåse utan snarare till frukt och riktigt mörkchoklad :D älskar att höra från er andra där ute! En del har hållt sig helt - bra jobbat!! Å en del har halkat dit för att sen ta sig i kragen och fortsätta utan socker - enormt bra jobbat!! :)

Visst är viruset gulligt?!

Min stång än så länge... #kvinnorkan eller kanske #kvinnorkanbeomhjälp

 
 
Ingen bild

Sara Lindström

25 september 2014 11:54

Grattis till lilla "viruset" Jenny! :)
Själv har jag hundra dagar kvar till nedsläpp och inte införskaffat en ända pryl än. Men jag har förhoppningar på att vi båda kommer att hinna ändå. :) Kram o lycka till med allt!

Jenny Wigren

26 september 2014 05:33

Hahahaha, ja jag misstänker att det inte börjar bli bråttom förns ca 6 veckor innan :)

Härligt att er bebis snart kommer, jätte kul!!

Kram kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Wigren - 12 maj 2015 21:46

Imorse ledsnade jag lite grann... jag tycker det är väldigt fascinerande att vi i Sverige är extremt hälsomedvetna, vi har rätt bra koll på vad som är hälsosamt och matas dagligen av inspiration kring hälsa, hälsosamt och att må bra MEN trots det öka...

Av Jenny Wigren - 11 maj 2015 08:51

I lördags var jag äntligen på eventet MammaPower som hölls av träningsevent.se - och jag är så tacksam att jag åkte!!    Eventet var extremt professionellt gjort och förutom galet bra föreläsare/tränare så väcktes min inspiration! Jag valde att s...

Av Jenny Wigren - 4 maj 2015 17:42

För en vecka sedan avslutades första omgången av viktminskningsgruppen som jag höll - tillsammans har de 14 st deltagande gått ner 103.9 kg och jag är jätte stolt över dem! Gruppen har inte haft som fokus snabb viktminskning eller någon speciel diet ...

Av Jenny Wigren - 27 april 2015 11:04

Jag kan inte svara på om intresset för mammaträning och mammamagar är ett "nytt" fenomen sen nått år tillbaka eller om det vart lika aktuellt förr - däremot kan jag konstatera att intresset för träning har ökat markant både när det gäller träning und...

Av Jenny Wigren - 26 april 2015 17:55

Just nu i denna stund sitter jag bredvid min älskade dotter som borde ha somnat för länge sen, detta resulterar i att jag stoppar in nappen, hon drar bort den, blir jätte sur och skriker för att nappen inte är i munnen och jag stoppar in nappen... oc...

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards