gymjenny

Alla inlägg den 8 september 2014

Av Jenny Wigren - 8 september 2014 08:24

God morgon!!


Det är riktigt många som hakat på denna utamning - sjukt kul! Min tanke är såklart att vi ska hjälpa varandra, vi gör det tillsammans för då vet jag att vi utan tvekan sätter det ;) Och är det så att någon önskar sluta tidigare eller hoppar på senare så gör det inget ;) Forskningen idag visar att det tar 21 dagar att befästa ett nytt beteende så bara att sluta med socker i 21 dagar kan göra stor skillnad :) Så hur gör vi för att peppa varandra?! Vi använder kommentarsfälten till mina inlägg! Håll koll där om någon skriker efter hjälp eller om du kanske själv behöver motivation eller liknande. Jag ska försöka svara så fort jag ser att jag fått en kommentar eller fråga! Ni får självklart redan nu börja önska er inlägg som kan hjälpa er - önskar ni alternativ till något speceillt eller finns det något annat ni vill att jag skriver om så ni lättare håller er på mattan?


Mitt andra tips så här på morgonkvisten är - se det du kommer få äta istället för att haka upp dig på det du inte ska äta under dessa dagar! För om du helt ärligt går och tänker på en påse godis så kommer du garanterat va dödligt sugen på en påse godis, så tänk istället på frukt, nötter, grönsaker och annat du tycker är gott och fortfarande finns med i din kost. Välj att tänka på det som är bra för dig istället för det du inte vill ha! För gissa vilken av dessa tankebanor som kommer hjälpa dig mest ;)


Min dag har än så länge börjat bra! Denna vecka har jag en arbetsdag på 7 dagar framför mig, vilket iofs inte är något nytt alls - därmot kan jag erkänna att jag redan nu har lite panik inför de kommande releaserna! Nästa måndag ska 3 releaser sitta och jag kan inte börja plugga dem än... :S Jag kan nämligen erkänna att det inte är lätt att plugga in 6 releaser, inte lätt alls! Finns inte hur mycket plats som helst i denna hjärna :P Men att då samtidigt ha de 6 äldre i huvudet går inte. Det betyder att jag måste köra klart alla mina gamla innan jag kan börja plugga in de nya, det gör det hela lite mer spännande ;) Så hur detta ska gå vet jag inte... misstänker att det är sömnen som får vika (även) denna gång!


Veckan ser ut som följer


Måndag:

17.00 GRIT Cardio (sista innan jag kan börja plugga nya)

18.30 Body Combat

19.30 Body Balance


Tisdag:

9.15 Företagsklass

16.15 Body Combat (företagsklass)


Onsdag:

16.15 Core (företagsklass)

18.00 GRIT Strength (sista innan jag kan börja plugga nya)

18.30 Body Combat (sista innan jag kan börja plugga nya)

19.30 Body Balance (sista innan jag kan börja plugga nya)


Torsdag:

11.30 Body Combat (företagsklass, kommer börja exprementera med nya)


Fredag:

PLUGGA RELEASER!


Lördag:

Body Pump (sista innan jag kan börja plugga nya)


Söndag:

B.A.B.Y Runners Team


Och för er som inte riktigt hänger med på relaser och nya program. Les Mills bygger på förkoreograderade program, koreografier som jag ska sätta och kunna utan och innan. Var 3:e månad byts dem och nu är det dags igen... Beroende på vilket koncept jag kör så tar det olika lång tid innan jag sätter det. GRIT går riktigt snabbt och det samma gäller för Body Pump, de tar mig inte allt för många timmar innan de sitter, snittar kanske 1,5 tim för GRIT och 2-3 tim för Body Pump... Resten däremot, oj oj! Med handen på hjärtat så tar det mig runt 8 timmar/koncept innan Body Combat och Body Balance sitter, det betyder 1 arbetsdag vardera - önska mig lycka till ;)


Nu sätter vi sikte mot en ny dag och nya äventyr!! Nya sockerfria äventyr ;)


   

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards