gymjenny

Alla inlägg under maj 2014

Av Jenny Wigren - 5 maj 2014 06:53

Det här med att vara effektiv, det är ibland väldigt tacksamt!!

Det är fantastiskt hur mycket jag hinner på en vecka - ska försöka sammanfatta höjdpunkterna -


Vecka 18 är överlevd och jag kan ärligt erkänna att jag var orolig där ett tag, jag var beredd att räkna ut mig själv redan i tisdags när jag under ett av veckans första pass får till en vidrig sträckning av hamstring! Body Combaten och Boxen gick men det var långt ifrån en kaxig brud som tog sig hem på tisdagen, för att inte tala om att komma upp ur sängen på onsdagen... där var det ren vilja snarare än glädje till livet som gjorde att jag tillsut fick fötterna i golvet!! Jag har under veckans första dagar fått uppleva effekten av linement! Med insmörjning av Aloe Vera Heat 1 ggn/tim så gick även onsdagens pass att slutföra - helt otroligt! Tack älskade lilla kropp för att du står ut :P


Resten av veckans pass har faktiskt gått riktigt bra, från torsdagen kunde jag ändå räkna med mig själv som "på benen" igen och kunde leverera utan att va rädd för fler olyckor! Den här vecknas träning har vart sjuk... en bättre sammanfattning går nog inte att få till! Det har vart en fin kombo om koreografi inlärning, fler företagsklasser än vi brukar ha dagtid samt många instruktörer som behövde vik - MEN det är gjort och denna vecka blir nog i gengäld lugnare. Förra veckans höjdpunkter var helt klart B.A.B.Y Runners Team Enköping - det är fantastiskt kul att träna i grupp!! Även GRIT Cardio som jag nu äntligen fått testa var en riktig höjdpunkt! På riktigt - hur kan något vara så jobbigt och effektivt?! Fantastisk träning och som ni förstår så älskar jag det redan ;)


 

Innan GRIT Cardio


 

overkligt jobbigt - detta är effektiv träning!!


Jag fick även till gymträningen igen - underbart! Nu är det bara 1 år kvar så gymmet kommer få ta en större roll, jag ska upp på scenen - så enkelt är det bara!


Jag gjorde betydligt mycket mer än bara jobbade förra veckan! Fler höjdpunkter var PT kunder som rapporterade in lyckad resultat - de är så galet bra mina klienter! Mycket Personlig Träning är det numera och det känns fantastiskt roligt, äntligen har jag åter tid för en av de roligaste och mest givande delarna av mitt jobb.


Jag har även hunnit med valborgsfirande med en mysig middag på stan, filmmys x 3, rolig och romantisk överraskningfest (mest imponerad över att jag inte försa mig till personen som festen var för) och en efterlängtad och fantastisk fika i Stockholm med en av de viktigaste personerna i mitt liv - Madde!


Så fyld med energi tar jag mig an ännu en vecka som jag räknar med kommer va minst lika fantastisk! Även om jag för stunden både är trött och stressad över allt som ska hinnas med, så vet jag, sen förr, att allt löser sig ;)


Avslutar med en bild på de tappra tjejerna som vågade sig ut för löpningen igår - trost regn som låg i luften!

 

Styrka, skratt och löpning - allt i en fin kombo!

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards