gymjenny

Alla inlägg den 6 maj 2014

Av Jenny Wigren - 6 maj 2014 09:10

Kan vara bland den mest effektiva träningen jag vart med om!!


Hur kan något som ser så enkelt ut, va så tufft?! Det är ren och skär hatkärlek, med tanke på de miner mina medlemmar gav mig under gårdagens pass - så håller de med!!


   


Idag väntar nya spännande äventyr! Min dag består av Personlig Träning x 2, gymgenomgång, företagsklass, reception, administrativt arbete, pt+ kunder och sist men inte minst - jag ska vara deltagare på två av mina instruktörers klasser ikväll. Det blir till att splittra sig när ens arbetsroller på en dag rör sig mellen att vara VD/Personlig Tränare/ Gruppträningsintruktör/ Gyminstruktör/ Gruppträningsansvarig :)


Mitt mål är att någonstans försöka klämma in lite gym... vilket just nu känns lite småsvårt, får se hur mycket energi jag hinner få i mig under dagen eftersom följande klasser ska köras idag

Body Combat (mental notering - kicka INTE för högt denna vecka!!)

Dans

Tabata


Men någonstans borde lite axlar eller ben få plats :)

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards