gymjenny

Alla inlägg den 11 maj 2014

Av Jenny Wigren - 11 maj 2014 14:02

För stunden skulle jag helst bara vilja springa genom hela Enköping bara skrika "Aaaaaaaaaaaaaaaaa!!" men det går ju inte. Så jag struntar i det och tar itu med alla beslut som ska fattas, både proffesionellt och yrkesmässigt. För just nu är det mycket beslut som ska tas!! Vet inte riktigt varför men läget är som det är, så ser du mig med en liten mer difus blick än vanligt så vet du... förmodligen går jag bara igenom en mental för och emot lista som jag har i huvudet i allt från kundprogram, lägenheter osv. Fördelen är, att vad som än sker och vilket beslut jag än måste ta - så vet jag att det löser sig! Å blir det nu inte bra från första början... ja då får jag göra om och göra rätt ;)


Det som däremot är rätt i mitt liv är allt från fina vänner, kollegor träningen, jobbet (trots alla beslut), det faktum att jag snart (vet dock inte hur snart) har en egen lägenhet, min fantastiska familj, alla roliga projekt som jag har äran att vara med om och det faktum att livet är fantastiskt! ;)


Jag har i alla fall beslutat att ge mig själv maj ut, sen är det på riktigt, å då menar jag på riktigt dags att ta itu med styrketräningen. Idag är jag tacksam för alla pass som blir till, men nu gäller det att jag planerar annorlunda. De ska bli av, om jag så måste göra det innan jobbet och innan jag fastnar i dagens alla arbetsuppgifter! Jag har en förmåga att gå helt in i arbetsuppgifterna och då glömmer jag allt från egen träning till mat, men nu blir det ändring!


Veckan som vart har varit kanon! Har tränat allt från styrka, smidiget och dans! Väldigt roligt och framförallt varierande träning - vilket är kanon för kropp, hjärna och utveckling!! Har dagen till ära träningsvärk i både biceps och bröst - yey! Jag har mitt alldeles egan sätt att få till träningsvärk och utvecklign, trots att jag tränar mycket och måste se till att va "fräsch" nog för att kunna ge allt på nästa gruppträningspass - tog ett tag att hitta kombon men nu när jag lärt mig, ja då känns det!


Idag står löpning på schemat! Kommer ha äran att köra B.A.B.Y Runners team idag - underbara söndagar! Samt att jag kommer ta mig ett eget varv efter det! Insåg i veckan att jag ska springa Vår Ruset 21/5 men jag har ingen aning om hur jag ligger till på 5km... Kan va bra att ha lite koll - så jag vet hur tuff löpträningen blir för egen del de kommande 2 veckorna! :D


 

Bjuder på en bild från Gold's Gym tiden! Tagen av min fantastiska vän och fotograf Jennie!   


PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards