gymjenny

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Jenny Wigren - 11 september 2011 21:42

jag lever men OJ vad det vart mycket på jobbet!! Långa dagar med en sjuk intensitet....


Dumt att klaga, hel klart men det tar på krafterna och bloggen hamnade en bit ner på "min att göra lista" denna vecka... därför ber jag nu om ursäkt!


Nu är jag tillbaka och det är huvudsaken! Träningen har vart som den vart men jag kan erkänna att jag är riktigt mör i hela kroppen!


Planering av veckans träning!!

Träning v. 37

måndag: RPM + Balance

tisdag: gym - bröst och axlar + core 30 min

onsdag: MRL + Pump

torsdag: Gym - rygg samt + RPM + MRL

fredag: Pump + kondition

lördag: gym - armrar

söndag: Balance + gym - ben


ja som ni ser så är hela dagen med vila borta... ser ut så ett tag nu innan jag får till det med instruktörer på alla gruppträningspass :S


Så hur har det vart?!

träning v. 36

måndag: PRM + Balance

tisdag: Core 30 min

onsdag: MRL

torsdag: Pump

fredag: pump

lördag: gym - armar och axlar

söndag: VILA


Kommer under veckan också att visa min form på bild :S samt siffror... den som väntar på ngt gott ;)


puss på er!!

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards