gymjenny

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Jenny Wigren - 27 september 2011 22:10

Mitt liv har en tendens att snurra väldigt, väldigt fort! det händer saker konstant! Det nyaste på tapetern är att jag nu är husägare!! Men... det har inte så mycket med min träning att göra, så vi lämnar det ;)


När jag står på scen på Tammerpokalen så kommer snart mitt tacktal innebära en lång utläggning och tack till all min gruppträning :S Ja... det är det enda jag tycks få till... eller få till och få till! Det är en del av mitt jobb och måste såledas också göras!


Förra veckan  vart det 4 dagar ledigt från träning, mycket promenader men ingen annan träning! Kändes konstigt men så underbart SKÖNT! Det var verkligen vad jag behövde just nu! Den här veckna är redan igång och så är även träningen =)


Måndag: RPM och Body Balance

Tisdag: Core 30 min

Onsdag: MRL

Torsdag: GYM!! på något sätt ska detta gå att få till!

Fredag: Body Pump

Lördag: GYM!!

Söndag: GYM + Body Balance


Jag vill, jag ska och jag kommer att få till gymträningen igen!!


puss!!

/Jenny

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards