gymjenny

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2014

Mycket som händer...

Av Jenny Wigren - 22 augusti 2014 12:22

Hej!


Jag har inte börjat glömma er redan, men det är lite mycket som händer och sker just nu! Men det är nästa bara bra saker så jag ska verkligen inte klaga!! Det sker förändringar både på Magasinet och privat så det är svårt att hitta tiden till bloggen, ännu svårare blir det när tröttheten inte vill ge med sig MEN, vet ni vad?! Jag mår äntligen bättre!! Magen har hållt sig förvånansvärt lugn och om nu bara förkylningen... ja ni läste rätt... förkylningen kom som ett brev på posten nu när magen inte mått bra, tarmfloran har förmodligen ballat ut för länge sen. Ja bara den ger sig - då är jag helt på banan igen! Höften är som bortblåst och för en gångs skull har vilan hjälpt ;)


Så vad händer?! På Magasinet gör vi oss mer än redo för en kanon höst och allt från planering av medlemsfest, medlemsdag, Öppet hus, inköp av ny utrustning till gymmet och att fortsätta utbilda ny personal håller på för fullt! From idag kommer jag förhoppningsvis (hänger på att leveransen sker idag) kunna erbjuda alla mina medlemmar fritt Wifi när de tränar - känns lite mer 2014 :) Och allt det ska göras samtidigt som jag har klasser, företagsklasser, PT live, PT+ på nätet, jag ska även hinna med det vardagliga rutinerna som hör til gymmet och, detta har jag läst är bra, någonstans ska jag även hinna äta och sova :D


Privat då?! Ja efter en vår som vart fantastisk och efter att ha bott hos allt från bror, vänner och sambon så ska jag äntligen bli med en egen lägenhet! Om jag får säga det själv så är det världens finaste 2:a och nu längtar jag bara till flytten - som gärna får ske imorgon!! Mer realistiskt är däremot först månadsskiftet, men det är inte långt kvar. Kommer bli väldigt skönt att få landa och veta att det är mitt hem! Det blir första egna lägenheten sen hösten 2009 och jag flyttade ifrån min egna 1:a i Sundsvall. Jag har som inte bott på gatan i alla dessa år, jag har framförallt vart sambo och delat hem med någon jag hållt kär. Under några perioder har jag även vart inneboende men nu så, nu vet jag i vilken stad jag kommer stanna och vart jag vill bo.

Sen att det vart just den staden jag lovade både mig själv, och min mor att jag ALDRIG någonsin skulle bo i... ja det måste kallas ödets nyck ;)


Träningsveckan hitills har vart galen! Inget jag rekommenderar men, det har gått


Måndag:

17.00 GRIT Strength

18.30 Body Combat

19.30 Body Balance


Tisdag:

8.15 Företagsklass med styrka och yoga


Onsdag

18.00 GRIT Cardio

18.30 Body Combat

19.30 Body Balance


Torsdag

11.30 Box

(dock ingen direkt ansträgning för mig då klassen var jämn, jag kom undan lätt :P)


Fredag

17.30 GRIT Cardio


Lördag

9. 15 Body Pump


Söndag

16.00 B.A.B.Y Runners Team


I helgen är det även Mälaren Runt för bilar vilket ska bli fantastiskt kul!! Kommer få träffa en massa folk, vänner, åka fina bilar och hinna festa!! Jag lägger fokus på att tänka på detta, istället för att lägga fokus på alla maskiner som mysteriskt nog ska flyttas om under helgen... Det problemet tar jag när det kommer ;)


Så här kan det se ut, jag och mina almanackor! Här räcker det inte med en, ska jag hålla koll både på mig själv och mina PT+ klienter så gäller det att strukturera upp livet  

Ja och 3:e kalendern är Magasinets kalender... inte konstigt att jag ibland känner mig smått splittrad ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Wigren - 12 maj 2015 21:46

Imorse ledsnade jag lite grann... jag tycker det är väldigt fascinerande att vi i Sverige är extremt hälsomedvetna, vi har rätt bra koll på vad som är hälsosamt och matas dagligen av inspiration kring hälsa, hälsosamt och att må bra MEN trots det öka...

Av Jenny Wigren - 11 maj 2015 08:51

I lördags var jag äntligen på eventet MammaPower som hölls av träningsevent.se - och jag är så tacksam att jag åkte!!    Eventet var extremt professionellt gjort och förutom galet bra föreläsare/tränare så väcktes min inspiration! Jag valde att s...

Av Jenny Wigren - 4 maj 2015 17:42

För en vecka sedan avslutades första omgången av viktminskningsgruppen som jag höll - tillsammans har de 14 st deltagande gått ner 103.9 kg och jag är jätte stolt över dem! Gruppen har inte haft som fokus snabb viktminskning eller någon speciel diet ...

Av Jenny Wigren - 27 april 2015 11:04

Jag kan inte svara på om intresset för mammaträning och mammamagar är ett "nytt" fenomen sen nått år tillbaka eller om det vart lika aktuellt förr - däremot kan jag konstatera att intresset för träning har ökat markant både när det gäller träning und...

Av Jenny Wigren - 26 april 2015 17:55

Just nu i denna stund sitter jag bredvid min älskade dotter som borde ha somnat för länge sen, detta resulterar i att jag stoppar in nappen, hon drar bort den, blir jätte sur och skriker för att nappen inte är i munnen och jag stoppar in nappen... oc...

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards