gymjenny

Alla inlägg den 8 december 2013

Av Jenny Wigren - 8 december 2013 19:50

Min kropp har äntligen gått med på träning!! Lycklig tjej, det kan jag lova :)


Både gårdagens Body Pump och kvällens Cykel & Core gick bra, känns så fantastiskt skönt när kroppen orkar och svara bra på träningen! Kan däremot lova att har en galen träningsvärk i benen efter Body Pumpen igår, nästan omänskligt ont = underbart!!


Imorgon väntar en efterlängtad Body Combat release, hela morgonen kommer gå åt till att träna och nöta in koreografin. Kommer bli extremt kul! Är en galet bra release kan jag avslöja.


Nöjd tjej efter 1 timmes skön träning!


 

Dagens selfie ;)

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards