gymjenny

Alla inlägg den 28 november 2013

Av Jenny Wigren - 28 november 2013 17:56

Inget är som väntans tider sägs det, inte för att jag håller med! Jag är på tok för otålig och ser helst att "det" skedde förra veckan ;) men ibland kan jag inte påverka arbetsförloppet och då är det bara att gilla läget. Det har jag nu gjort sen maj när jag anmälde intresset till att ingå i testgruppen för pto. Personlig träning online, å nu, nu är det galet nära!! Ska bli så fantastiskt kul, så till er som haft frågor och önskan om mig som PT via nätet - i december blir det möjligt!!

Annat roligt som ligger i tiden - om mindre än 1 månad är jag 27 år (vad hände?!), det är även mindre än 1 månad till jul... Också helt otroligt!! MEN det absolut roligaste är att jag om lite mer än 1 månad är VD och driver Magasinet Träning & Hälsa själv!! Jag ser verkligen fram emot denna utmaning, som även vart mitt ultimata mål med karriären. Klas & Sara har vart och är fantastiska, det glädjer mig att de vill va kvar i verksamheten som bl.a instruktörer :)

Å vilket gym att få driva!! Fantastiska kollegor, salar, utbud, läge och medlemmar!! Dessa fantastiska presenter har jag fått ta emot i veckan ?

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards