gymjenny

Alla inlägg under augusti 2012

Av Jenny Wigren - 3 augusti 2012 13:15

Det blir dagens enda ansträngning... Vaknade redan igår med halsont och dess värre är det samma idag. Så för att inte riskera att bli sjuk på riktigt och då inte kunna jobba blir det även idag en vilodag. Smått irriterande men så får det bli!

Imorgon hoppas jag må bättre, då blir det efterlängtad gymträning på SATS i Uppsala!! :)

Så här kan en intrimmad och blöt Borderterrier se ut, och efter följer en något mer vårdad bild på samma hund :)

Av Jenny Wigren - 2 augusti 2012 08:46

Bättre än så kan jag inte beskriva mitt benpass från igår kväll!! Snabbt och effektivt var det och eftersvettningarna var nära att döda mig..! Kan erkänna att rumpan ömmar rejält idag :D

Passets upplägg vart
* 5 min rodd
* benpress
* lårcurl
* benspark
* split squat i smith
* upphopp

35 effektiva minuter som det känns idag gav ngt!

Bjuder på min fina ådriga panna, där jag stolt kan konstatera att frankenstein släng dig i väggen - jag har minsann äran att ha dessa snygga ådror synliga på båda sidorna ;)

PT+

Länkar

B.A.B.Y Runners Team

 

Presentation


Jenny Wigren

Jag är en tjej som älskar träning och hälsa! Min passion ligger i att få andra att vilja träna, fortsätta med sin träning och få mina kunder, vänner, medlemmar och deltagare att må bra! Med den här bloggen vill jag inspirera, motivera, de

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards